Payday Loans

Salı günü hangi diziyi seyredersiniz?

[poll=13]

ATV’de mahşer başlıyor. Gerçek zamanlı bir dizi diğer seçekler arasına eklendi. Diğer kanallarda seyrettiğiniz burada olmayan diziler varsa lütfen bize bildirin, hemen ekleyelim.

“Salı günü hangi diziyi seyredersiniz?” için 28 Yorum

  1. Erhan Karataş diyor ki:

    BEN HİÇ DİZİ SEYRETMEM… VARSA GÜZEL BİR FİLM, BELGESEL, KALİTELİ AÇIK OURUM (BİRŞEYLER VEREN)…

  2. Ateş Şahin diyor ki:

    Salı günleri seyretmeye değer bir dizi bulamadıgım için daha ziyade Digitürk izliyorum. Mahşer’in ilk bölümü çok ağır gitti, İnşallah düzelir. Erhan Karataş Bey çok güzel yorum yapmış.

  3. salı günü twde hiç film yok bizde daha digiturk yok jnm onn için pc ye oturmaı terch ederm……………

  4. işte bişi adım :) diyor ki:

    bence salı günü hiç bişi yok tv yane bençe salı günüüne güsle bir diz koyabilirler umarım koyalrlar pc de oturum ark lerle konuşurum dha ii yaneee

  5. itsche diyor ki:

    bencede sali günleri tv de hic birsey yok , sali günlerini hic sevmemde zaten hic güzel film koymuyolar yaaa can sıkıntısı ama

  6. y@s€min diyor ki:

    ben hepsi 1 seyrederim. bazende binbir geceyi, ikiside güzel

  7. şerafettin diyor ki:

    ben pazar günleri pc başında direkizle.nete girerim ordan film bakarım bakmayanlar için harika filmler var ben zaten çoğunu bakmışımdır size tavsiye ederim

  8. apo diyor ki:

    ben en çok hangi dizileri severim biliyormusunuz tabiki bilmiyorsunuz bakın size sözleyim.

    KAVAK YELLERİ
    AVRUPA YAKASI
    SELENA
    PARMAKLIKLAR ARDINDA
    GÜNDÜZ GECE
    İŞTE BUNLAR ÇOK GÜZEL DİZİLER SİZE TAVSİYE EDERİM

  9. aybike diyor ki:

    en sevdigim dizi avupa yakası, hepsi 1, kavak yelleri, selena, arka sokaklar, bez bebek, son bahar

  10. hande diyor ki:

    en iyi diziler dudaktan kalbe gece gündüz ve adanalı bence dudaktan kalbede bir aşk war gece gündüz ve adanalıdada aksiyon komedi ve aşk bu yüzden bence bütün kanalların en iyi dizileri bunlar program olarakta beyazdan başkasını tanımam

  11. yAsEmİn diyor ki:

    arkadaşlar bencede öyle güzel şeyler olmadığı için salı gunu bende digitürk e bakıyorum salı gunu hangı dızıler var onu bılmıyorum ama guzel bır seyler olmuyo genelde

  12. seren diyor ki:

    ben selenayı izlerim

  13. sude diyor ki:

    bencede salı günü güzel dizi olmuyo bende sana katılıyorum

  14. HaYaT diyor ki:

    2010′nun dizileri izleyin tavsiye ediorum

  15. kanatsızz meLeq diyor ki:

    AŞK ve CEZA kaçırmamak uzree ..
    saLı qünLernn wazqeciLmezii !
    bayıLıorum manyHaq Bi Dzi ,
    ~~
    NOT:
    EZEL’in yerni Hiçbir Dizi tutamaazz .. !!

  16. tuğçem diyor ki:

    ben izliycem çünkü çok heyecanlıı muzaffer öldü . serapa çok üzüldüm onu kim koruyacak . kemali hapisaneya attilar çok üzüldümm

  17. deniz diyor ki:

    bence salı günü hiç düzgün dizi yok cumartesi yda pazar dizilerini salıya alsanız iyi olur

  18. melisa diyor ki:

    BeNcE SaLı gÜnÜ hiÇbiR diiZİyoK onUN yERiNe pC OynArıM dAhA iyi

  19. ela diyor ki:

    bence salı günü aşk ve cezadan başka hiç birşey izlenmez…

  20. yusuf diyor ki:

    Arkadaşlar AdanaLı var izlenmezmi şimdi maraz ali :D

  21. gizem diyor ki:

    nefes-vatan sağolsun dizisini dün seyretim çok güzeldi mutlaka seyretmeniz gerekiyor

  22. mehmet gazihan boybay diyor ki:

    bence salı günleri öyle bir geçer zaman ki izlenir.

  23. grkl dgl diyor ki:

    bencede salı gün tek bişey izlenir oda osmancık :D ( öyle bir geçer zaman ki ) ama tabi ilk yorum yapanların zamanında yoktu öyle bir geçer zaman ki

  24. alara diyor ki:

    bence salının en güzel dizisi öyle bir geçer zaman ki

  25. dilara diyor ki:

    bene 2011 en yeni ve en güzel filmi PİS 7li dir.

    EN GÜZELLLLLLLLLLLLLLLLLL…?

  26. nida diyor ki:

    bencede bu yılın en güzel filmi pis7li dir…

  27. EWT diyor ki:

    UMUTSUZ EV KADINLARII!!!!!!!!!!!!!!!

  28. kadır diyor ki:

    salı gunlerı kaptanın maceraları ızlenır tabıkı :D oyle bır gecer zamn kı :D D

Yorum yapın

Televizyon Blog